Godmorgon!

2011-09-08 @ 09:35:40

Nu sitter jag och äter frukost. Fil med kanel & socker, banan och flingor :)

Har lekt lite med Nala nu på morgonen också. Vi (läs jag) har sprungit omkring och kastat en mus runtom i lägenheten. Leken går ut på att jag kastar musen-hon springer efter. Min tanke sedan är ju att hon ska komma tillbaka med musen så att jag kan kasta igen. (Hon gjorde det när hon var yngre.) Men istället springer hon och sätter sig vid musen och ropar det högste hon kan. Det är ju också en variant...



Igårkväll var Frida och jag i simhallen. Vi simmade, lekte i vågorna och åkte rutchbana (stavas?) Vi hade jätteroligt! Därefter hängde jag med hem till mamma, blev bjuden på mat och stannade där resten av kvällen.


Idag är min första skoldag. Ska bli spännande! Så nu ska jag göra iordning mig lite :D

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback