Mysmorgon!

2011-10-05 @ 11:12:07

En härlg sak med att vara student(som jag då) är att man ofta har tid att göra en extra god frukost, slappa lite framför tv:n och ta det lugnt på morgonen! Idag har jag gjort varm choklad med grädde och maränger på toppen :D (Man har ju oftast mashmallows på toppen, men maränger är jättegott! De smälter och blir lite sega. MUMS!)


De fina rosa muggarna fick jag av mina systrar i födelsedagspresent :)

Senare idag måste jag ge mig ut på stan. Behöver skriva ut två papper (vet inte var man kan göra det, antagligen på biblioteket?) och så måste jag köpa ett limstift. Är snart klar med alla skoluppgifter så det är skönt!
Jag håller ju på med ett hemma bygge här också.. :P och igår köpte jag de sista tygbitarna som behövs, så det hoppas jag att jag hinner bygga klart idag! Kan visa sen när det är färdigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback