SJUK :(

2011-09-14 @ 11:21:51

Nu har jag blivit sjuk. Självklart. Feber och ont i halsen. Det är typiskt att man alltid blir sjuk när man inte ska.. Jag skulle ju egentligen jobbat idag och resten av alla dagar denna vecka. Hoppas verkligen att jag blir frisk!


Jag var på apoteket förut och köpte bafucin och nässpray. (Bafucin är bäst när man har ont i halsen!) När jag kom hem luktade det verkligen bajs på gården. Ännu värre i min trappuppgång?! Då håller dom på o river ut allt från källaren. Det ligger toaletter, badkar och massa skit ute på gräsmattan... Haha!


Nu har jag satt på mig myskläder och ska krypa ner framför en bra film!


Kommentarer
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-fredag-1.html#comment



MIN BLOGG ÄR SKYDDAT JUST NU HÄR HAR DU KODEN:



ANVÄNDARNAMN: laakinoiise

LÖSERNORD: louise

2011-09-16 @ 19:38:18
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback