Förmiddagens projekt: E

2011-09-06 @ 13:04:06

Nu har jag suttit hela morgonen och letat intressanta bokstäver till uppgiften som ska vara inlämnad första skoldagen (torsdag). Uppgiften går ut på att välja en bokstav och rita upp den i två olika former/utseenden. Jag valde E, fråga mig inte varför.. (Kanske för att jag känner så många på E ;) haha) Den delen har jag klarat av, men det svåra är att man måste prata om bokstäverna och beskriva deras former och karaktärer.. Det känns som det svåraste!




Och jag har självklart sällskap ;) hon förstår inte att hon är "liiite" i vägen och att pennorna inte gillar att gosa...

Nu ska jag ta paus och diska o laga nåt ätbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback