Dream about the sunset

2011-09-06 @ 23:25:03



Godnatt säger jag här nerbäddad i min stora säng :) Har varit på p-möte på Espresso house och nu är jag väldigt trött i ögonen. Skumt det där, att man blir så trött på kvällen fast man inte har gjort så himla mycket under dagen. Eller jag har faktiskt hunnit med ganska mycket nu när jag tänker efter. Det är bara för att man är hemma och inte är på jobbet som det känns som att man inte gör något..

  • Rita de där E:na
  • "Göra en tavla" ( som tyvärr förstördes när jag skulle spraya på skydd :( )
  • Få ordning på allt som fortfarande låg i flyttkartonger, dvs köket.
  • Städa bland alla kläder och i stort sett hela sovrummet.
  • Umgås med min kära syster :D
  • Personalmöte 21.30

Check check check! Vad skönt det är att skriva upp allt man har gjort så man kan bocka av det från sin långa lista.

Okej nu ska jag sova, natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback