Shopping och träning

2011-03-19 @ 09:56:12

Nu har jag precis vaknat. Ska ta en dusch och äta lite frukost :) Sen ska jag möta upp Emelie på stan för lite shopping i solen. Halv fem blir det Elixia Power. Det är mina planer för dagen än så länge.


Så här såg jag ut igår. Kör nog på en likadan frisyr idag. Så skönt att få upp och bort håret, men inte bara i en vanlig toffs. Så här ser det mer ut som en frisyr tycker jag :)






P.S. Nästa vecka ska det bli ca 10 plusgrader och sol mån-ons. :D Hoppas på en likadan fortsättning också!
Åh så skönt! Solglasögon, vårskor och vårkläder!!


Ha en fin lördag! :)


Kommentarer
Postat av: davida

så himla fin frisyr Sofia, hur gör man så? :)

2011-03-19 @ 11:10:13
Postat av: Sofia

Davida :) Man sätter håret i en låg toffs, viker den upp och in i håret/toffsen. Sen fäster du det med hårnålar och slappar till det lite genom att dra ut lite hår här o var. Så det ser lite slarvigt ut. :P haha svårt att förklara.. Hoppas allt är bra med dig!?

2011-03-20 @ 12:00:20
Postat av: Davida

Ja har nog för kort hår, men det va verkligen jätte fint på dig.. ser ut som du har varit hos frissan hela morgonen =) hihi allt e finnemang, hur mår du sockertopp?

2011-03-24 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback