Regn och snöslask.. :(

2011-03-09 @ 21:07:30


Nu ligger jag i min säng och är propp mätt! Men är ändå jättesugen på något.. så typiskt mig.

Det är så sjukt stilla på jobbet. Vi står liksom bara där. Önskar bara att den här äckliga snön vill försvinna så vi kan börja sälja och använda converse och andra vår skor! Längtar sjukt mycket tills man kan ha skinnjackan. Allt blir så mycket lättare då!



Ett par skor som jag inte har visat. Köpte dem för ganska längesen, men har inte riktigt haft användning för dem i snön.. :P Det syns ju ioförsig inte till några som helst vårtecken ute hos oss, men på jobbet (inne i stan) känns det ändå helt okej att börja använda dem ;)



Tror jag ska sätta på en film nu. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: frida

här går alla i skinnjackor och vårskor :)

2011-03-09 @ 21:51:15
Postat av: jessica

Just nu kan du tävla om att vinna en snygg silverkors-ring på www.addetails.se , mitt uf-företag :) Kika in där och var med! Superenkelt. KRAM!



2011-03-10 @ 08:56:18
URL: http://addetails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback