Gummistövlar och solsken!!

2011-03-22 @ 21:51:06


Nu sitter jag i min säng efter en lång dag på jobbet. Ska nog bara ta bort sminket och göra iordning mig inför kvällen, och sen gå o lägga mig. Ska bli så skönt att krypa ner under täcket.


Idag var det väldigt varmt. Hela 12 grader :D Det vill vi ha oftare. Nu var ju jag ioförsig inne hela dagen, men fick en liten skymt av det när jag sprang ut och köpte ballonger till vårt 1-års kalas :) På fredag har vi haft öppet ett år! Det firar vi med 20% rabatt på hela sortimentet ;)

Nu när det har blivit plusgrader smälter ju snön till floder. Speciellt ute hos mig här på landet! Så det var verkligen väder för gummistövlar. Jag känner mig tvingad att gå/hoppa i alla pölar jag ser när jag har dom på mig :P Blir lite utav en tvångstanke att beté sig som ett barn igen... skumt.. härligt är det iallafall :D





Kommentarer
Postat av: Linda

Det är alltid väder för gummistövlar.

2011-04-29 @ 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback