Ålders-noja?!

2011-03-24 @ 20:59:46


Herregud vad tiden går fort! Imorgon har vi haft öppet ett helt år!? Helst sjukt! Jag har bott i Oslo i lite mer än ett år.


Och snart är det april.. Tiden springer iväg. Inte nog med det är jag mitt uppe i en liten ålders-noja-period. Det har nog alla jag umgåtts med på senaste tiden märkt av :P


Mitt resonemang går så här. Nästa år fyller jag 25 år. Halvvägs till femtio. Aaahh. Bara tre år kvar tills jag hade tänkt att jag skulle fått mitt första barn. Och innan det måste jag ha träffat "den rätta", och vi ska ju gärna varit tillsammans i några år innan barnet kommer. Därimellan vill jag självklart ha utbildat mig till något jag gillar och förhoppningsvis hittat ett bra jobb. Köpt bostad och bil. Och innan jag börjar plugga vill jag ut o resa och se världen, helst långt långt härifrån ;)


Mycket kan hända på några år, men jag har just insett att jag faktiskt är vuxen nu och måste ta tag i allt. Tror jag. Jag vet faktiskt inte om jag orkar :P


Skulle vilja vara liten igen. Leka på gatan och inte ha några bekymmer alls.




Så här såg jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: din älskade lillasyster

jag längtar tills du får baaaaarn

2011-03-24 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback