Upp piffat skyltfönster :)

2011-02-17 @ 08:11:45


Igår gjorde Paula och jag om lite i butiken. Det blev mycket fräschare, speciellt vid entrén/skyltfönstret. Så här ser det ut nu :) Vi har sjukt mycket Vagabond i butiken, så jag la dem i fokus. (Mycket fina modeller i år!) Blev riktigt fint!

Men frågan är om vi FÅR ha den affischen i en ram sådär.. Elise, om du läser det här :P Vet du?





Nej nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen dra iväg till jobbet! Ikväll blir det Zumba :D

Vi kom aldrig med på något Zumba pass igår, eftersom jag var så dålig i tisdags (mådde illa, trodde jag skulle spy hela dagen) och orkade inte gå in o boka pass. Men vi körde Step istället och sedan gick vi och åt på Bit. Världens godaste sallader!!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback