News from Oslo!

2011-02-05 @ 13:41:51

Tänkte jag skulle uppdatera lite grann här :) Var ju ett tag sen jag skrev här sist.. Mycket har hänt! Känns som mitt liv har förändrats totalt.. Både på gott och ont. Just nu känns det väl mest lite tungt, men det kommer gå över, det vet jag! Väntar bara på att jag ska "falla över" på den glada sidan av cirkeln igen ;)

Här är iallafall en liten del av mitt hem. Jag har flyttat två gånger sedan sist, och delar nu en källarlägenhet med Emily. Jag flyttade in i början av året och Emily kom för en vecka sedan :)
Vi trivs faktiskt riktigt bra! Stort, ljust och lugnt. Precis som vi vill ha det.

Nu ska vi alldeles strax gå till affären. Får se när jag skriver igen, vem vet jag kanske återupptar bloggandet?

Ha det bra sålänge!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback