Host host

2011-02-27 @ 10:55:30


Så här såg jag ut på jobbet igår. Det var en väldigt stilla dag. Alla satt väl antingen inne framför tv:n eller stod ute i backen o hejade :)
När jag kom fram till tågstationen på morgonen var jag väl i princip den enda utan flagga och ansiktsmålning :P haha de går verkligen in för det här! Kul o se.





Jag vaknade för ett tag sen av att mina grannar leker utanför fönstret, och jag har inte några persienner eller gardiner för, trevligt. . . Speciellt när vi kom hem runt två-halv tre igår och jag är genomförkyld. Min hals är inte som den ska! :(

Jag måste säga att det var ett under att Emily och jag klarade av att ta oss hem igår. Båda på höga klackar, i dc med nysnö upp för backarna till huset :P haha vi gick som ett V med fötterna. Ni vet som man gör med skidor. Det var det enda som funkade. Backen har aldrig känts så lång.

Nu ska jag äta lite frukost, och sen får vi se. Har ett starkt minne av att vi bestämde en biljarddejt igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback