Solig utflykt

2011-08-13 @ 23:36:51

 

Farfar fyllde ju år för en vecka sedan. Då fick han en utflykt av oss i present. Jättemysig dag med släkten vid vattnet. Bada, paddla kajak, god mat och trevligt sällskap!

 

Här kommer lite bilder från dagen :)

 


Orkade inte hänga med alla andra ut idag. Man måste ju inte hitta på något varje dag, och jag har det jättebra här i min mysiga soffa, men man får ändå lite panik över att sitta hemma ensam en lördagkväll... Jag förstår inte varför det alltid ska vara så. Vad är det för speciellt med just lördagkvällar?!


Go´kväll, nu ska jag se om det finns nåt bra på min "super-tv" (Jag har bara ettan, tvåan, fyran och sexan?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback