A walk in the sunshine

2010-03-07 @ 17:39:53

Gårdagen var solig och härlig. Jag och Edin hade en heldag med promenader i stan bland affärerna och en tur ut till IKEA. Blev inte så mycket köpt, eftersom vi knappt har någre pengar denna månaden :)
Men det var skönt att komma ut i det fina vädret och se var allt ligger här i Oslo. Det är inte så stort här inne i centrum, och det går massor trikkar och bussar överallt, vilket gör det enkelt att ta sig runt!




Vi gick uppför Karl Johan mot slottet och Edin visade mig var Bogstadveien ligger så jag vet vart jag ska imorgon när allt börjar!!! Gaahh vad jag börjar bli nervös :D



Vi kom precis när alla soldater hade uppställning :) haha vad roliga dom ser ut med sina toffsar..




På kvällen väntade utgång med alla Emelie´sar med flera :) Vi gick till Smuget. (Stället där Edin jobbar ibland.) Var mest 30+are men vi ahde roligt!!




Jag måste ju bara ha med en outfit bild också ;)
Så här såg jag ut på kvällen.


Ha det gött allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Sara Gustafsson

Vad söta ni är :)

2010-03-07 @ 18:34:29
Postat av: yvonne

Åh vad mysigt det verkar! :)

2010-03-08 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback