Sneak peek

2010-03-14 @ 09:15:54


Nu har ju arbetet i butiken börjat. Jag får hjälp av Elise som är butikschef på Nilson ute i Sandvika. Hon är en jättegullig tjej och vi har väldigt roligt ihop! Det känns väldigt skönt att ha stöd från någon i min egen ålder ;)

Så här ser butiken ut just nu. (Eller bilderna är ifrån torsdags.) Men i fredags var Elise och jag där ensamma, utan byggarbetare, så vi monterade lite möbler till kontoret och flyttade in sex pallar med varor in på lagret. Annars ser det mesta ut som på bilderna.

Jag hoppas innerligt att datalinjen är fixad när vi kommer på måndag. Den skulle varit klar i torsdags, så vårat arbete med att leverera in varor, lägga in personal, göra schema osv är lite försenat. Men det är sånt man får räkna med. På måndag kommer resten av personalen, så då är vi lite mer arbetskraft :) Det ska bli riktigt spännande att träffa dem och se vad det är för tjejer!




Det här är gången upp till butiken. Elise sitter här på ett av tre stora trappsteg som följer gången upp mot butiken. Det är en så himla cool design på butiken och det lär bli en väldigt unik utformning! Bakom draperiet breder butiken ut sig..



Det här är mitt blivande kontor :) Riktigt fint! Inredningen kommer vara i svartvitt. Det är rätt ovanligt att man har såhär stort kontor.. och lägg märke till fönstret som tar upp hela den högra väggen, så härligt! Snacka om att jag ska inreda!! :D haha kuddar i fönstren...bla bla bla

 

         Bättre bild på fönstret i kontoret.                           Bakom draperiet. Det som ska bli butiken :)

Jag ska ta lite bilder då och då så att ni kan följa utvecklingen :) Och sen när vi har öppnat den 25 mars måste ni givetvis komma och köpa skor av mig ;)


Ha det bäst!! Jag saknar er litegrann ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback