Sneak peek 2

2010-03-22 @ 15:45:35

Det har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist. Jag har precis avslutat en 50-timmars vecka och ska precis ge mig in i en ny. Mycket arbete nu innan öppning. Som tur är kan jag ta ut mitt överarbete i lediga dagar sen eftersom jag inte får mer i lön även om jag sliter som ett djur :P Jag har inget liv i veckorna. Är helt slut när jag kommer hem och somnar runt nio-halv tio... hehe

Men på torsdag smäller det. Då öppnar vi våra portar och alla som vill är hjärtligt väkomna att komma förbi o köpa skor :D Det ska bli väldigt spännande!!





Kontoret är väldigt stökigt för tillfället.. Men ungefär såhär ser det ut. ( Minus några stolar och flaskor :P )


Helgen har varit väldigt lugn. Först jobb i lördags och sen gick Edin och jag på bio och såg Alice in wonderland i 3D på kvällen. Den va väl ingen höjdare enligt någon av oss, men det är alltid roligt att göra något istället för att ligga i soffan o glo på film.

På söndagen åkte jag till Emelie. Vi köpte godis, 14:-/hekto?! Norska?! Helt sjukt?! Jag och Edin har börjat smida planer på att öppna en svensk godisaffär här :P hehe

Annars har jag väl bara jobbat-ätit-sovit :P


Kommentarer
Postat av: yvonne

Så skoj att se nåt ifrån dig igen! Vi vill ha många bilder så vi ser hur du har det! :) Blir säkert riktigt fint och fräscht i affären, ser så ut iaf! En godis-affär skulle nog passa er alldeles utmärkt ;) och vi i min bransch får ju desto mera jobb! :P Ha det bäst! Puss och Kram!

2010-03-22 @ 20:59:56
Postat av: Hannah

Åh, vad fint det blir!

50 timmar, fy sjutton! Jag går o lägger mig vid 9 halv-tio fast jag inte jobbar så mkt hahah så det är heeeelt normalt :P

jag anmäler mig som första anställd på godis affären! :P

Saknar dig! Ta hand om dig!

Puss

2010-03-23 @ 11:29:05
Postat av: Pappa

Jag har hittat fram till er nu. Ni gör ju ett grymt bra jobb med butiken, ser jättefint ut. Kontoret är schysst men du ska väl ut och sälja skor ibland också;-).



Pappa

2010-03-28 @ 11:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback