Första dagen avklarad!

2010-03-08 @ 17:19:50

Då var första arbetsdagen avklarad :) och det känns jättebra!

Jag och den blivande butikschefen i Trondheim var på Nilson på Bogstadveien och fick lite grundläggande information och upplärning av butikschefen i den butiken. Det var egentligen inget nytt för mig eftersom det är ungefär samma på Din Sko. Värre var det nog för den andra nya butikschefen som aldrig arbetat med skor innan. Men han däremot hade varit butikschef tidigare så vi har båda lite erfarenhet sen innan, men olika.

Vi fick varsin rutinhandbok "bibeln" som dom så fint kallar den. Där i står allt! Den ska jag bläddra igenom nu tänkte jag och så fick vi i "läxa" att göra ett schema för våra anställda.

Strax kommer Emelie förbi så ska vi laga lite mat! Ska bli gott :)



Imorgon är det work shop med alla butikscheferna i Norge. Verkade som att de flesta är mellan 21-24 år, så det känns roligt att alla är i samma ålder! Sen på kvällen blir det middag med alla BC, jättetrevligt att lära känna alla!

Ha det bäst! Nu ska jag läsa ;)


Kommentarer
Postat av: yvonne

Så skoj det låter! Kul för dig! Hoppas schemat går bra! Roliga ord dom har där..."ny ansatt" haha! Puss

2010-03-08 @ 20:53:05
Postat av: Sara Gustafsson

Pappa orkade inte ens läsa när jag visade honom, han gick och la sig ;) "för mycket text" blev svaret. puss!

2010-03-08 @ 22:12:01
Postat av: Hannah

Wii vad roligt att det gick bra! Vilken fin helg ni fick, vi hade också jättefint väder, underbart! kan vi inte få se hur eran lägenhet ser ut?



Plugga på nu gumman!;)

PUSS

2010-03-09 @ 11:15:31
Postat av: Farmor

Vad kul att det gått så bra första dagen och att du fått jämnåriga kollegor. Lycka till i fortsättningen.

Heja Sofia o Sverig På lördag åker jag till Jordanien. Pussokram



2010-03-11 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback