Flyttat till Oslo!

2010-03-05 @ 11:37:20



Vi är nu framme i Oslo, har varit här i två dagar. Lägenheten är väldigt fin, MEN var helt ostädad när vi kom. Jag har nog aldrig varit så äcklad. Jag överdriver inte, utan det var verkligen äckligt! Så gårdagen gick till att städa igenom hela lägenheten och tvätta alla sängkläder. Jag tycker inte att det är okej att man som hyresgäst ska behöva städa när man flyttar in! Hon hade inte heller tagit bort alla sina saker som hon lovat, och tvättkorgen var full med hennes smutstvätt.
Här blir vi nog inte kvar längre än två månader. Ska sätta igång och leta efter nytt direkt!

Edin har börjat sitt nya jobb och han verkar trivas! Jag börjar på måndag. Ska bli hur spännande som helst :)
Från och med på måndag har vi personalrabatt på H&M, Monki och alla butiker inom Nilsongroup. Sambolivet har sina fördelar ;) hehe

Igår var Emelie här på taco och filmkväll. Känns jätteroligt att vi bor här samtidigt! Vi ska leta gym nu också, får se hur det går.. :P

Ha det bra där hemma allihopa :) (Ska försöka uppdatera här så ofta jag kan)

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Wiiii, vad kul att du updaterar! Ser fram emot att få höra allt om the capital of Norway :P Fy fan vad jobbigt att hon inte städat, vem gör så?! Lata norrmän höhöh o du som slitit o storstädat din lägenhet fick göra om allt igen, stackars! :/



Skönt att Edin gillar sitt jobb. Det kommer gå jättebra på måndag för dig vännen! Du kommer bli en jättebra chef och få så otroligt mkt nya erfarenheter och växa som människa på kuppen :P



Här hemma skiner solen och det är big drama på jobbet haha vmen det löser sig nog till det bättre hoppas jag! Ikväll ska jag o Emily boka resan, förhoppningsvis!



Puss gumman

2010-03-05 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback