Update..

2010-07-23 @ 17:31:45

Hej allihopa :)

Nu var det längesen det hördes nåt härifrån grannlandet. Känner att det är på tiden o uppdatera lite. Plus att jag absolut inte har några planer för dagen/kvällen. Så jag har egentligen inte så mycket för mig.

Har precis sett ett avsnitt av 90210, och har tänkt spendera resten av kvällen här med rumpan i soffan :) Längesen jag satt ensam hemma en fredagskväll utan planer, men det är rätt skönt! Kommer säkert sluta med att jag går ut o springer av mig lite.. rastlösa själ..

 


Igår var jag en sväng på H&M efter jobbet. Hittade denna svarta långklänning.. Som jag har letat efter en långklänning!! Jag tycker att det är så sjukt snyggt på andra men har aldrig hittat någon som sitter snyggt på mig. Får känslan av att jag ser ut som en dvärg.. Men denna vågade jag till och med ha på jobbet idag :)
Bara 149:-

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fin du är! :)

2010-07-23 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback