Comparisons are easily done, Once you've had a taste of perfection

2009-09-24 @ 22:39:46

Nu har jag precis kommit hem från mötet med jobbet. Vi stannade kvar i butiken och åt pizza, drack lite bacardi och såklart massa godis och chips. Jolin hade bakat kladdkaka som det stod 22 på :D hihi och så fick jag ett presentkort på IKEA. Jag har verkligen hur gulliga jobbarkompisar som helst! Vi har så roligt ihop :)

Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen. De här tre arbetsdagarna har verkligen tagit på krafterna, men nu är jag långledig i fyra dagar :D



Looking into your eyes
Oh won't you walk through
And bust in the door
And take me away
Oh no more mistakes
Cause in your eyes I'd like to stay...
stay


Fin låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback