26 september; my birthday

2009-09-27 @ 16:38:37

I fredags var mamma, Patrik, Frida, Sara, mormor&morfar här på kalas. Det blev mat och lite fika. Mysigt! Jag fick ett jättefint smyckesträd som jag gått och suktat efter på bo-mässan nån vecka tidigare. Fick även en fin väska, pengar och presentkort på IKEA. :D



På min födelsedag vaknade jag upp bredvid en mysig person ♥
Vi gick iväg till affären och handlade allt jag behövde för att göra varm smörgåstårta och dumlekakor. Fick lite hjälp av Fridus :) Tack! Vid två kom alla i pappas familj + faster och kusin.
Jag fick en jättefin blomma av Ewa och Isabel (som Nala och Caspian tyvärr har lyckats ta bort den fina rosetten ifrån :( den ligger väl under soffan eller nåt nu. . .) armband, gråa leopardleggins, Presentkort på Gina Tricot, mascara, mysig pläd och min favoritlampa :D

Åh vad glad jag blev! Tack så jättemycket allihopa! I år fick jag verkligen allt jag önskat mig :D


Jag och Frida förbereder maten och kakorna.

Resultatet.

Sara & Sara

Karin, Isabel & Ewa

Lina & pappa

Alla ville hjälpa till med lampan :P haha

Den är jättefin. Kolla mönstret i taket :)

Fika! Edin kolla, dina chokladkakor var jättegoda ;)


Senare på kvällen kom mina brudar. Men det blir ett eget inlägg :)

Tack allihopa för en underbar födelsedag!    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback