Work in progress

2009-10-17 @ 23:53:19



Sitter och lyssnar på Melissa Horn och ritar lite. Men ska nog gå och lägga mig snart. Börjar få ont i handen, som förövrigt är helt svart nu. . . Får fortsätta nån annan dag!



Har jobbat idag och sen direkt efter jobbet bar det av hem till pappa för att fira lillasyster. Bjöds på smörgåstårta och massa annat gott. Hon fick underkläder och två egendesignade armband som Sara och jag pysslade ihop häromdagen, av oss alla systrar. Vi gick till Lotta design och köpte lite olika delar som vi satte ihop. Det är lite svårt och se vad det är för hängen, eftersom jag tog bilden med mobilen. Men på det ena är det en sjöstjärna, en nallebjörn, ett hjärta och en platta där det står systrar. Den andra har en liten prinsessa längst ut i änden.
 
(klicka för större bild)

Imorgon är det jobb 10.30-17, sen ska jag mysa med Emili och Hannah! Ska bli så roligt att träffa dom =)

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Kolla gärna in min bloppisblogg, kläder och skor i bra skick till bra priser :)

2009-10-18 @ 13:49:36
URL: http://deliciousmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback