update.

2009-10-16 @ 20:51:25

Igår vaknade jag väldigt tidigt, Edin åkte ju tillbaka till Norge kl.6 på morgonen. Skjutsade honom till stationen. Men sen åkte jag hem i la mig o sov en stund till, hehe. På dagen gick jag och Sara några ärenden på stan. Fixade lite sånt som behövde fixas (hemlis) och så handlade jag även en väska/plånbok och ett nagellack från lindex.
På kvällen kom  Anna, Jenny och Isabelle hit. Vi gjorde bakad potatis med massa röror och sallad, Hallon/blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt. Vi åt så vi blev dubbelt så stora! Massa tjejsnack också såklart =) Tack för en jättemysig kväll tjejer. Ni är bäst!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Cyklade hem i regnet. . .usch!
Sitter o väntar på att Hannah ska komma hit o mysa framför idol med mig =)



P.S. Saknar mitt ♥


Lite bilder från när Sara o jag va på stan igår.


Kommentarer
Postat av: emelie

Haha! Ni e ju sjukt lika nu :P

Så söta :)

Vill oxå gå på stan o köpa lite snygga kläder:).

Idag har jag vart o dansat salsa hehe....gick vell sådär :P

puss o kram på er

2009-10-17 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback