Take your armor off, you're not under attack

2009-10-04 @ 22:02:33

Fy fan vad vi har sålt bra på jobbet i helgen! Det är så himla roligt, man känner sig riktigt stolt :) Men de här dagarna slår nog allt i konstiga kunder. Har aldrig varit med om så mycket lustiga människor. En man frågade om han skulle följa med in på lagret.. Ehh NEJ! fick han givetvis till svar, hehe.

I fredags cyklade jag till Hannah efter jag slutat vid åtta. Kändes som att jag cyklade i evigheter innan jag kom fram, och jädrans kallt var det med! Men det var det värt. Hannah hade gjort tacos :D hihi mums!

Igår myste jag lite med Anna och isafisa hemma hos henne. Hon bjöd på te och ostfrallor som hon bakat alldeles själv?! Så goda!!

Nu ligger jag och slappar framför tv:n med laptopen i knät. Har ingen ork att hitta på nåt ikväll. Ibland är det skönt att bara va :) Imorgon ska Sara och jag vara duktiga och gå milen i skogen hemma hos pappa. Det ska bli så skönt att få vara ute i naturen! Blir nog en tur till Ekholmen också för att fylla på kyl&frys. Ska hinna klippa pappa också, eftersom jag har lovat och göra det i flera veckor nu. Så det är dags!

Emily, jag ligger fortfarande och skrattar åt erat lilla dilemma där uppe i Lofoten :D haha!


Kommentarer
Postat av: αnni ♥

Fin bild :)

2009-10-05 @ 15:56:51
URL: http://anniies.webblogg.se/
Postat av: emili

oh jag trodde du hade tagit bort din blogg men nu har jag hittat den igen :) puss

2009-10-05 @ 20:35:17
URL: http://emili.blogg.se/
Postat av: Emily

hahahahaha Nala som löper gånger Emelie & Emily gånger tusen !!! hahahahahaha



Humorn blir sjuk häruppe... Hade en lite diskussion om att fiska GUTTER med krok ifrån balkongen med, vad tycker du??? KEMPEGREJJJJTT

pusss

2009-10-06 @ 01:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback