Girlsnight tonight

2009-10-23 @ 12:17:55

Nu sticker jag iväg till mamma. Ska hjälpa henne att färga håret. Sen blir det en sväng på stan. Lite hemlisar som ska fixas och ska även kolla in en vinterjacka =)
Ikväll blir det mys med tjejerna! Får se om jag kanske klämmer in lite träning mellan det också.

Är sååå trött efter att jag somna vid tre inatt.. men jag får skylla mig själv. Nåra mysiga samtal blev det iallafall och det var det värt! ♥

Tänkte jag skulle inviga mina lårhöga stövlar idag =D snyggt!


Gammal bild =)


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Jättefint kort! Igen! :-)



Kram

2009-10-26 @ 12:55:30
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Vad har du haft för dig idag då?:)

Fin och intressant blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

KRAM Denise

2009-10-26 @ 17:22:23
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback