I had a walk home. In the light of a fullmoon.

2009-10-05 @ 22:45:20

Har spenderat hela dagen hemma hos pappa. Sara och jag skulle ju vara duktiga och gå milen och handla mat. Så vi kom på att vi kunde göra det samtidigt. Två flugor i en smäll. Så efter att vi hade fixat oss tillräckligt snygga för att visa oss ute (tog typ en halvtimme för Sara, haha!) gick vi ut genom dörren. Då öppnades himlen och det började givetvis regna. . . Vi gick inte nån promenad. Vi handlade ingen mat. Vi gjorde mat och satte oss framför SATC boxen istället :)

Sen kom pappa hem från jobbet och jag friserade honom lite. Han behövde snygga till frillan inför klassåterträff i helgen. På tal om det, såg jag en gammal kändis från högstadieperioden när jag cyklade hem förut. Jag har lite svårt o minnas om han var lärare eller bara jobbade på skolan ..hm? Men iaf, det som kännetecknar denna lilla farbror är att han springer. Överallt, han springer typ vart han än ska. Liten grå farbror som springer till jobbet. Haha, alla som har gått på berga vet nog vem jag menar. Han sprang även ikväll. En pigg liten gubbe.

Har pratat lite med Emili i Gbg också. Fick ledsam information. Det är inte den här helgen hon kommer hem, utan helgen efter det :( Jag som hade sett fram emot det så, speciellt eftersom jag är ledig nästa helg! Så nu har jag en hel helg utan planer?! Haha, nä så är det ju inte riktigt. men ändå. . .


Kommentarer
Postat av: Sara

Gusten eller vad var det han kallades? ;)

2009-10-06 @ 15:07:14
URL: http://ssaragustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback