. . . . . .

2009-10-14 @ 17:59:29

FAN!

Jag mitt klantarsel åkte till Tannerfors istället för Kanonhuset. . .(där passet egentligen är) 
så det blev ingen träning för mig idag. Step/aerobics hade ju suttit ganska fint annars. . .

Jag som hade fixat nya kläder o allt.



Men nu behöver jag inte tänka mer på det. Ska duscha, diska o få i mig något ätbart och sen ta bussen hem till myspysarn nr.1 =) Passa på och gosa ordentligt innan han åker tillbaks till Norge imorrn.


Den här bilden gjorde min lillasyster till min födelsedag =D haha den är rätt rolig tycker jag!

Fridusen själv fyllde ju förövrigt 15år igår =) GRATTIS GRATTIS lillsyrran!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha jätteful bild ju :P men tack så mycket :) puss

2009-10-14 @ 18:58:42
Postat av: Angelica Blick

sv; ja men eller hur :) håller med dig ! dock är sådär chokladljusbrunt med inslag av koppar SJUKT snyggt på sommaren om man är brun! gaah.



Ja okej! Jag funderar nämligen på att köpa en systemkamera så vill ta reda på folk systemkamror innan jag bestämmer mig för vilken jag vill ha!

kram

2009-10-15 @ 00:07:35
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback