The moment is now

2009-11-11 @ 22:34:01



En liten tjuvtitt på armbanden.

Imorse ringde mamma och väckte mig, hon ville komma över och äta lite frukost =) mysigt! Vid tio-halv elva cyklade vi iväg till henne och stannade till på Lottas design för att köpa lite smyckedelar. Jag hittade några läderremmar på jobbet häromdagen. Jag tänkte att man kanske kunde göra nåt fint av dom istället för att dom låg där på golvet och skräpade =P Så när jag var i Oslo i helgen köpte jag en grov silverkedja som jag flätade in remmen i och gjorde ett armband av idag. Gjorde samanlagt tre armband som jag ska försöka ta kort på imorgon och visa!

Innan vi pysslade tog vi en trip till netonnet. Jag har saknat min digitalkamera ett bra tag nu så jag köpte mig en ny. Den var inte alls som jag tänkt mig när jag väl testade den hemma, så det blev en till tur ut till netonnet senare på kvällen för att byta ut den mot den här. Den fungerar alldeles utmärkt! Nikon äger! Och än så länge har jag ju bara kunnat testa den inomhus i mörker, så det är ju ett bra betyg. Ska försöka ta lite mer bilder imorgon tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: memme

jag har en likadan kamera nästan, det är i af Nikon o coolpix, jättebra!! puss

2009-11-12 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback