1 december

2009-12-01 @ 08:37:49

Nu är det julmysigt här hemma hos mig :) Hittade tyvärr ingen gran igår, men alla kulor och sånt man har i granen är fixat! Det är ju ingen brådska..



Sara och jag var och hälsade på våran kusin igår. Hon har en supermysig lägenhet och en pytteliten kisse :D hade nästan glömt bort hur små och livliga dom är! Försökte ta kort på henne men har man bara mobilen i mörkret så går det sådär..



Nu blir det jobb mellan 10-20 och efter det har Isabel lurat med mig och Sara på muckfest med 50 lumparkillar..

see you


Kommentarer
Postat av: memme

oh så mysigt det ser ut i ditt kök..ohhh jag vill ha en liten kissemiss!! puss

2009-12-01 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback